Известие

Collapse
No announcement yet.

Егр запушване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Егр запушване

    Колеги мисла да запуша егр-то на моита алфа ромео 156 2.4 жтд 136 коня вапроса ми е трябвали при запушването като слагам пластината да пробиа една малка дупка или може и бес

  • #2
    Нищо няма да пробиваш. Затапвай смело, на тоя мотор е най-безпроблемно. Ще ти набива грешка ЕГР после, но не е проблем. Грешката не се отразява на вървенето и не пали лампата.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Значи да слагам смело пластина бес никви дупки.

      Comment


      • #4
        Колега ще попитам и аз, за да не пускам нова тема. За мойта ГТ 150 кончета, мога ли само софтуерно да го затапя или трябва и пластина да слагам.
        GT

        Comment


        • #5
          Сложи му тапа и го спри софтуерно.
          AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
          Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Добро утро колеги аз да питам с каква цел се затапва егера?

            какво всъщност върши или не?

            и ако няма грешки има ли нужда да се прави манипулацията?

            досега съм карал бензинки и сега с дизела не ми е много ясно,както и какво е това веднага след турбото 2 ри катализатор или е нещо друго?

            и ако махна катализатора трябва ли да се бара софтуера че някъде попаднах и на такова нещо колата е дизела от подписа?

            Благодаря ви предварително и аз да ползвам темата да не пускам друга от много време се чудя каква е тая чудесия на турбото и как се разкача от него.Имам чувството че е капсуловано за турбото!
            Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
            Всички екстри Мултиволан и Калорифер

            Comment


            • #7
              Представи си една тръба, в таз тръба има един клапан, който има 2 положения - отворен и затворен.

              Сега си представи тази тръба пълна с нагар и как клапана не може да се затвори нацяло и остава леко отворен. В такива случаи имаш загуба на налягане, колата става лагава и т.н.



              И да изпреварим събитията - да, можеш и е препоръчително да си сложиш ламаринка на ЕГР-а. Не, няма да влезеш в авариен режим
              ex - 147 16v multijet

              Comment


              • #8
                Колеги искам само да попитам каде точно трябва да го запуша егр-то . зашото има два варианта

                Comment


                • #9
                  А като се запуши ЕГР изгорелите газовете къде ще отиват ?
                  Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                  Comment


                  • #10
                    В атмосферата.
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #11
                      Да де но как става това точно,откъде се откача ЕГР отдолу от изпускателните тръби или от горе от към самият ЕГР и няма ли да цапа двигателя и да мирише вътре в купето ?
                      Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                      Comment


                      • #12
                        Според теб изходящите газове откъде минават ? Изпускателната система естествено.
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • #13
                          Тоест слага се само една ламаринка горе на входа за да се запуши и пак се завива тръбата която идва от към изпускателната система ?
                          Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                          Comment


                          • #14

                            Позиция 13 - или -6.

                            ако махаш физически егр и топлообменника - 13.
                            Ако не ти се занимава - 6.
                            ex - 147 16v multijet

                            Comment


                            • #15
                              Мерси.
                              А в моя случай ще трябва ли и софтуерно да се маха ?
                              Alfa Romeo 156 Sportwagon 2.4 JTD 2001 150 HP Berlina

                              Comment

                              Working...
                              X